Tuesday, June 2, 2009

Perihal Siti Nurhaliza dengan 1 Malaysia !!

Siti Nurhaliza pun menyokong dengan konsep 1 Malaysia nih. Tak kira lah dari segi hiburan sekalipun asalkan kita semua kat Malaysia nih aman muhibbah. SEKIAN!


Photobucket

4 comments:

siti tertipu said...

satu malaysia ke.... satu dauk k? ngapa tak sanggup bermadu... sebab nak jadi satu bini... macam mana nak jadi satu malaysia... nak ke siti jadi satu malaysia punya????

pecah-tembelang said...

wah... sampai ke ctu pemikiran busuk saudari eh?

x reti baca ker keratan akhbar tu?

yg songsang citer saudari tu per hal?

ke saudari dah 'kene' satu malaysia??

mulut lain kali jaga ckit..

jenis org mcm saudari ni ler merosakkan budi bahasa..

sekian!

anyway, tq jenguk blog ni.

Cutiesifa said...

ada ke perempuan yg sanggup bermadu?
saya x sanggup..maybe siti tertipu sanggup kot..

aii jgnlah pk sampai ke situ kan..niat siti baik untuk menyokong satu malaysia.harap jgn dipermainkan..

Anonymous said...

siti tu sokong gagasan tu sbb ada kepentingan diri...al maklum la..nk dapat tender kontrak senang bila berbaik2 dgn ahli politik nie......huhuhu.. memang x ikhlas langsung..dl zaman pak lah pon sama gak...skrg zaman najib dia tu cuba2 la cr kabel dlm