Thursday, November 10, 2011

AMEK KAU ANWAR !! CHINA DOLL SUDAH REPORT POLIS ??!!?


Inilah wajah yang dikatakan sebagai amoi@China Doll yang telah di"tala" macam palam pencucuh oleh seorang pemimpin pembangkang! Seorang pelajar yang berasal dari negeri China dan sedang menuntut disebuah kolej swasta di Kuala Lumpur.

Hebat..hebat pemimpin pembangkang ini. Dengaq kata "anu" dia dah expired@tamat tempoh akibat sakit belakang, tapi bila " mangsa " dah didepan mata dua round pun boleh hilang sakit! Perghh..itulah penangan dok kerap pergi Siam la tuh..hahaha..!

Syabas diucapkan kepada pihak polis kerana cekap buat kerja. Akan tetapi kalau sudah jumpa dengan amoi@China Dollnya, yang tukang "tala"nya tu siapa pulak ya! Pihak polis pun pernah berkata, pandai-pandailah rakyat menilai sendiri.


Bukankah didalam video tersebut amoi ini dok berdua-dua sambil melakukan "tugasan"nya dengan dengan "seorang lelaki", rasa-rasanya rakyat mahu tahu dengan lebih jelas siapa sebenarnya "lelaki tersebut"!

Dedahkan lah siapa identiti lelaki tersebut kerana dia tidak mahu mengaku dia adalah "jaguh" didalam tayangan video itu walaupun rakyat sudah tahu dengan jelas siapakah gerangan orangnya! 

Rakyat mahu " lelaki hebat " itu sendiri mengaku bahawa dia adalah "penala" dalam video tersebut..itupun kalau dia berani..!!! Jika tidak adalah lebih baik pihak polis sendiri mengistiharkan siapa sebenarnya " penala " hebat itu demi merungkai segala persoalan yang timbul! Senang cerita dan tak payah pening kepala!


SUMBER KLIK SINI !!

7 comments:

bujangsenang said...

patutlah nuar meliur..hahahha

Pecah Tembelang said...

sekarang dah telan air liur dok tunggu aper pulak lagi nak jadi lepas nih.. auwww...

KL BOYZ said...

Salam sejahtera, mohon dilink blog KL BOYZ disini. Blog PecahTembelang telah dilink di blog KL BOYZ.
Terima Kasih..
http://klboyzwangsa.blogspot.com/

Pecah Tembelang said...

ok.. done! thanks ya...

EXHAUST PIPE said...

Cantik ...ayat kau penuh berkias macam kau bercerita hal engineering.

Aku suka perkataan "PENALA"

Pecah Tembelang said...

credit to -->
http://oreoyabun.blogspot.com/2011/11/panas-china-doll-dah-beritahu-polis.html

NAGAMALAYA said...

DAH MEMANG ANUwar.....TU anuWAR GAK